Una nova temporada pel G.E.E.S / Una nueva temporada para el G.E.E.S

CAT/(Castellano abajo)

L’inici de la nova temprada es presenta pel G.E.E.S. amb una novetat important: les Trobades o Sessions que desenvoluparem a un espai cedit pel Convent de Sant Agustí: que s’afegeixen, de manera complementària, a les Sortides que, des de fa dos anys, realitzem a cada estació de l’any. I enfrontem totes dues amb les mateixes ganes d’explorar, amb l’oïda atenta i les gravadores a punt, diferents entorns i territoris de la geografia barcelonesa i catalana; també però, diversos autors rellevants i, per descomptat, les eines que permeten editar, manipular i, en últim extrem, compondre amb materials audibles. Al cap i a la fi, la mateixa decisió, renovada, de continuar fent atenció als sons del nostre entorn, fent de l’escolta i l’enregistrament de camp la manera d’observar i analitzar l’entorn que entre tothom construïm i del que tothom podem gaudir.

Després de la passada temprada, en què vàrem participar en la mostra Recorreguts Sonors del Convent de Sant Agustí, visitarem Girona, Arenys de Mar o el Turó de Valldaura i vàrem organitzar el WLDBcn al Convent 2016; ja ens plantegem noves destinacions per les sortides i noves activitats per seguir aprofundint i treballant tot allò que te a veure amb l’escolta i els enregistraments de camp.

20151117_140343

Sala d'EscoltaMercado 20160312_PORT

20160501_GEES_PV_IDCD_I

Mirant cap aquesta temporada, la sortida més immediata, la de tardor, tindrà com lema la cerca d’ “Una pluja de fulles”, pel que ens aproparem a alguna zona de bosc on, si la sort ens acompanya, una suau brisa soltarà de les branques les fulles que cauran a sobre d’altres fulles i ens oferiran, això esperem, l’oportunitat d’escoltar i enregistrar un d’aquells moments propis d’aquesta estació de l’any. Ben aviat publicarem la Convocatòria amb tota la info.

Quant a les activitats, tenim previst realitzar al llarg de l’any diferents Trobades o Sessions al Convent de Sant Agustí (sala d’ordinadors), sessions d’audició i comentaris de diferents materials (propis i de noms destacables), preparació de projectes i altres treballs… O simplement per trobar-nos i intercanviar impressions, opinions, idees i experiències en una xarrada distesa.

La cosa engega!

——————————————

CAST/

El inicio de la nueva temporada se presenta para el G.E.E.S con una novedad importante: las Sesiones o Encuentros que desarrollaremos en un espacio cedido por el Convent de Sant Agustí; que se suman, de forma complementaria, a las Salidas que, desde hace ya dos años, realizamos en cada una de las estación de año. Y abordamos ambas con las mismas ganas de explorar, con los oídos atentos y las grabadoras a punto, diferentes entornos y territorios de la geografía barcelonesa y catalana; pero también distintos autores relevantes, y, como no, diversas herramientas que permiten editar, manipular y, en último extremo, componer con el material audible. En suma, la misma decisión, renovada, de seguir prestando atención a los sonidos de nuestro entorno, haciendo de la escucha y la grabación de campo la manera de observar y analizar el entorno que entre todos construimos y del que todos podemos disfrutar.
Tras una temporada en la que participamos en la muestra Recorreguits Sonoros del Convent de Sant Agustí, visitamos Girona, Arenys de Mar o el Turó de Valldaura y organizaos una nueva edición de World Listening Day 2016; ya nos planteamos nuevos destinos para las salidas y nuevas actividades para seguir profundizando y trabajando todo lo relacionado con la escucha y las grabaciones de campo.

20151117_140343

Sala d'EscoltaMercado 20160312_PORT

20160501_GEES_PV_IDCD_I

Mirando ya a esta temprada, la Salida más inmediata, la de otoño, tendrá como lema la búsqueda de “Una lluvia de hojas”, para lo que trataremos de acercarnos a alguna zona boscosa en la que, si la suerte nos acompaña, una suave brisa soltará de las ramas las hojas que al caera sobre otras hojas nos ofrecerán, eso esperamos, la oportunidad de escuchar y grabar uno de esos momentos propios de esta estación del año. En breve publicaremos la Convocatoria con toda la info.

En cuanto a las actividades, tenemos previsto realizar a lo largo del año diferentes Encuentros o Sesiones en El Convent de Sant Agustí (sala d’ordinadors) para desarrollar jornadas técnicas (desde el equipo a los medios de edición y manipulación de sondos), sesiones de audición y comentario de diferentes materiales (propios y de nombre destacables), preparación de proyectos y otros trabajos… O simplemente para encontrarnos e intercambiar impresiones, opiniones y experiencias en una charla distendida.

La cosa se pone en marcha!

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

Información

Esta entrada fue publicada el 17 octubre, 2016 por en Sin categoría.
A %d blogueros les gusta esto: