[Convocatòria/Convocatoria] IV WLD al Convent

IV Dia Mundial de l’Escolta al Convent de Sant Agustí

FUTURELISTENING3-768x768

El pròxim dimecres 18 de juliol celebrarem la quarta edició del “WLDBcn al Convent” en el marc del Dia Mundial de L’Escolta (Wolrd Listening Day) promogut pel Projecte d’Escolta Mundial (World Listening Project). Com és habitual els últims anys, el Grup d’Exploracions de l’Entorn Sonor (G.E.E.S.), ens afegim a aquesta jornada organitzant al Centre Cívic Convent de Sant Agustí diferents activitats relacionades amb l’escolta de l’entorn i la gravació de camp.

En aquesta edició, els organitzador propossen un tema creat per l’artista filipina Teresa Barrozo: Escolta futura (Future Listening). Una invitació a reflexionar, especular, imaginar, somniar… tant sobre els sons i les formes d’escolta que estan per venir, com de les actuals i les que van desaparèixer en el procés evolutiu dels humans. I per completar la proposta, nosaltres hi afegirem un suggeriment: podeu pensar tant en utopies idil·liques com en les distòpies més inhumanes. Els sons i els paisatges sonors del nostre entorn, en definitiva, mostren, reflecteixen i evidencien des de la tecnologia que fem servir per comunicación-nos entre nosaltres a les pràctiques individuals i col·lectives; des de les relacions socials, econòmiques i polítiques a les culturals identitàries. Sense oblidar les afectives i emocionals o les vinculades a la salut.

Com cada any, mantenim la convocatòria oberta de gravacions i composicions per la Sala d’Escolta (real i virtual). També tindrem temps per intercanviar idees sobre el tema de la convocatòria: (Escolta Futura, Future Listening). I farem, per concloure la jornada, una petita actuació que servirà de mostra dels materials que hem pogut gravar en les sortides que fem.

Si vols participar a la Sala d’Escolta, envia un arxiu (títol amb autoria i nom de la peça) lliure de drets o amb llicència Creative Commons amb una gravació o una composició amb sons de l’entorn, d’un màxim de 15 minuts, en format .wav (44Hz/16bit). També un arxiu .jpg amb una imatge i un tercer arxiu amb un breu text explicatiu de la peça (ambdós amb el mateix nom que l’arxiu d’àudio), via wetransfer o enllaç descarregable, fins dimarts 17 de juliol, a:  exploracionesentornosonoro@gmail.com

Una vegada finalitzada la jornada pujarem el material a la nostra Sala d’Escolta Virtual (al nostre blog). Edició 2017

#WLD2018

Més info: https://worldlisteningday.org

 

CAST/

El próximo miércoles 18 de julio celebraremos la cuarta edición del WLDBcn al Convent”, en el marco del Día Mundial de la Escucha (World Listening Day) promovido por el Proyecto de Escucha Mundial (World Listening Project). Como es habitual en los últimos años, el Grupo de Exploraciones del Entorno Sonoro (G:E.E.S.), nos añadimos a la jornada organizando en el Centro Cívico Convent de Sant Agustí diferentes actividades relacionadas con la escucha del entorno i las grabación de campo.

En esta edición, los organizadores proponen una tema creado por la artista filipina Teresa Barrozo: Escucha Futura (Future Listening). Una invitación a reflexionar, especular, imaginar o soñar… tanto sobre los sonidos y las formas de escucha que están por venir, como de los y las actuales o los y las que han desaparecido en el proceso de evolución humana. Y para completar la propuesta, añadiremos una sugerencia: podéis pensar tanto en utopías idílicas como en distopias inhumanas. Los sonidos y los paisajes sonoros, en definitiva, muestran, reflejan y evidencian desde la tecnología que utilizamos para comunicarnos entre nosotros, a las prácticas individuales y colectivas; desde las relaciones sociales, económicas y políticas a las culturales o identitarias. Sin olvidar las afectivas y emocionales o las vinculadas a la salud.

Como cada año, mantenemos la convocatoria abierta de grabaciones y composiciones para la Sala de Escucha (real y virtual). También tendremos tiempo para intercambiar ideas sobre el tema de la convocatoria: Escucha Futura (Future Listening). Y haremos, para concluir la jornada, una pequeña actuación que servirá de muestra de los materiales que hemos podido grabar en las salidas que hacemos.

Si quieres participar en la Sala de Escucha envía un archivo (titulado con la autoría y el nombre de la pieza) libre de derechos o con licencia Creative Commons con una grabación o una composición con sonidos del entorno., de un máximo de 15 minutos, en formato .wav (44Hz/16bits). También un archivo .jpg con una imagen y otro archivo con un breve texto explicativo de la pieza (ambos con el mismo nombre que el archivo de audio) a exploracionesentornosonoro@gmail.com , vía wetransfer o archivo descargable; hasta el martes 17 de julio. Una vez concluida la jornada subiremos el material a nuestra Sala de Escucha Virtual (en nuestro blog). Edició 2017

#WLD2018

Más info: https://worldlisteningday.org

Anuncios

Un comentario el “[Convocatòria/Convocatoria] IV WLD al Convent

  1. Pingback: Dia Mundial de l’Escolta 2018 : #WLD2018 : Centre Civic Convent Sant Agusti

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s

Información

Esta entrada fue publicada el 22 junio, 2018 por en Sin categoría.
A %d blogueros les gusta esto: